Maviss718 eşimin hiçbir sıkıntısı yok sperm sayısı bile normalden iyiymiş benim de bütün kontrollerim yapıldı doktor takibindeyim doktorum doğal yolla kalabilirsin kafana çok takıyorsun sadece dedi düşünmemeye çalışıyorum ama ovulasyon testi yaptığım içinde ister istemez insan düşünüyor ne zaman unutursam artık haha