Emilly99- iki doğum yaptım ikiside farklı devlet hastanelerinde yaptım ve gayette memnun kaldım özele para bayılmak bana göre saçmalık düşünsene esin 1 ay çalışıyor didiniyor ailemi gecindireyim diye yoruluyor sen gidiyosun 1 aylık maaşını elaleme yediriyosun ben Yemiyim sen ye dercesine sabahtan akşama kadar olan süreçte bence para bayilimina gerek yok