Salihazeynep Kızlar bu gün keseye gördüm öğleden sonra gitmiştim doktora kan istedi tsh 8 çıkmış euthyrox 25 mg kullandığım halde bilgisi olan lütfen yazsın sıkıntı olurmu
MiracAlpinveUmutunAnnesi Salihazeynep Sıkıntı olmuyor canım bende kullanıyorum aynı ilacı. İlk hamileligimde çıkmıştı benim tsh yüksekliği. 6 yıl olcak halen ilaç kullanıyorum.