Merveece Özel sektörde calısıyorum. Geçen hafta ufak bir sıkıntı yaşadık. Düşük riskim oldugunu söylediler. Özel hastaneden rapor alsam isyeri sıkıntı yapar mı ?
Ebruyi Merveece benım özeldeki doktorum dıretk dusuk rıskım var diye 1 hafta rapor verdi ben söylemeden ama bazı doktorlar değişik olabiliyor tanıdık ya da sizi bilem bir doktor varsa danışın risk varsa rapor yazarlar
Glchan_34 @Merveece kabul etmek zorundalar çünkü hastalık durumu bende 35 haftalık hamileyim 32.haftada rapor aldım onay verildi