Akkdkxjdndbn 35 haftalık gebeyim, nst de sıklıkla sancım çıktı, doktor açılmam olmadığı için ameliyata almadı. Sorunum şu ki sancımın olduğunu hissetmiyorum, ne ağrı ne sıkışma. Nasıl anlıyorsunuz ? Ne yapmam lazım?
Zehracrn Akkdkxjdndbn Benim de aynı şekilde oluyor bebek toplanıyor içerde karnım sertleşiyor o da nst de sancı olarak çıkıyor. 32. Haftamda hastenede kaldım 3 gün ciğer geliştiriciyle beraber kasılmalarım için tedavi uyguladılar. 2 hafts dayanalım tuvaletten tuvalete kalk dediler. Şimdi 35 oldum artık ilaçları bıraktım bebek ne zaman gelmek isterse doğacak durdurmayacaklar.
Ygmr01 Akkdkxjdndbn benimde çıktı. Gayet normal dedi. Belki sizden azdır bilmiyorum ben çok anlamıyorum. Kasılmalarım oluyor benim bebek bir yere toplanıyor çok kasıyor karnımı. Ama sancıyı bende hiç hissetmedim daha
Ayliz010 Eslam hayr ya sezeryana acolma beklenmez acilma olmadan gun verilir sogum yapilir doktor degistrsn bence hanimefendi
Akkdkxjdndbn Ygmr01 bana o kasılmalar olduğunu dedi ama çok hissetmiyorum, normal de de sancım yüksek çıktığını dedi. Anlamadım
Nagis2108 Akkdkxjdndbn normalde sezeryana 38 de alıyorlar şuan erken olduğu için zamansız bi açılma olursa acil ameliyata alırım demek istiyor çünkü bebek kanala girmeden alınması gerek sezeryan olacaksa o yüzden öyle demiş yoksa açılma ile sezeryanın ilgisi yok tabiki
Svl2109 Zehracrn evde kullanıyorum az önce ciğer geliştirici iğne yaptım 12 saat de bir yapıcam 2 gün