Fatmauzun_ Doktor dun 17 haftalıgız erkek dedı ve gosterdı baya baya ama hala bı sayfa ben bır sey goremıyorum dıyor dolu degılm mı doktora mı ınanmayayım dıyorum bana ınan sen dıyor 😅😅😅
Happy-melek1997 Fatmauzun_ ben 12 hafalıkken kendim gördüm bacak arasında net bir şekilde vardı 17 haftaya giricem bi kaç güne bebeğim erkek bacak arasında şeninde belli canım maşallah ☺️
Fatmauzun_ Nazgrr dimi bazen ısrarla hayır goremıyorum dıyorlar ya tas olsan catlarsınn nasıl gorunmuyor 😅😅😅
Fatmauzun_ Neferut abla doktor da o kadar iyiydi ki devlet tanesiydi ama Her şeyi ayrıntılı olarak gösterdi bak şu pipi hatta ben inanmadım dedim ki hocam bana net gösterin pipiyi bayağı bayağı gösterdi
Fatmauzun_ Neferut merhaaba usg fotosunu atabılır mısknız oglumunda aynısı demıssınız bakabılır mıyım
Fatmauzun_ Alyask biz görüyoruz da demek ki o görememiş kandırmaca hepsi ya biliyorum ayağından para istiyor 150 TL bir de
Fatmauzun_ Gebesasli zaten şöyle bşr şey var bu haftalarda kız olsa dahı ben kızımdan bılıyorum arası bos oluyor hani ondan bıliyoeum
Gebesasli Fatmauzun_ evet az önce merak ettim baktım internette ultrason fotolarına bu haftalarda kızlar ultrasonda düz görünüyor
Fatmauzun_ Happy-melek1997 ya abla belli belli olmasına da ben kızımda o kadar cok gel git yasadım kı ınan kızı erkegı farketmıyor ınsan sadece ıkı meyveden tatmak ıstıyor benım sorusturmam bılınmezlık hanı ne soylesem kız mı erkek mı sımdı erkek dedı ama ınanamıyorum cunku kızım da erkektı 😂😂😂
Fatmauzun_ Happy-melek1997 bı kadın var cınsıyettahmını dıye ınsatgramda bana hala yazıyır kı dogum tarıhıyle bakıyor o kızım olacak dedı bu resmı attım ben bır sey goremıyorum dıyor