Merhaba arkadaşlar çok şükür elhamdülillah Rabbim’e biz bugün 37 haftalık olduk. Yaklaşık 28 29 haftalıkken bebeğimin beyin sıvısının 9.8 mm olduğunu öğrenmiştim doktorum 2 hafta sonra kontrole gel demişti daha sonra ise düzelmiş demişti biri 7 küsür diğeri ise 9.1 9.2 düşmüştü. Salı günü kontrole gittiğimde ise doktorum 9.9 tam sınırda doğduğunda beyinden mr ya da ultrason çektirmeni öneririm dedi ve genel olarak kafa yapısı büyük bir bebek dedi. Kontrole gittiğimde 36+5 idi ama kafası 40-41 haftayla uyumlu çıktı. Erkek bebeklerde genelde kafa yapısı büyük oluyor diyorlar. Bebekken benimde kafam büyükmüş öyle söylüyorlar. Bu normal mi başına gelen var mı lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var ve dualarınıza talibim🙏🏻