Merhaba 33+4 gebeyim, bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin 35 hafta göründüğünü iri bebek olduğunu kilosununda 2600 olduğunu söyledi. Ben kendim iri yapılı bir insanın kendim 4 kg doğmuşum. Doktor şeker yüklemesi yaptırdı her şey normal çıktı. Hamileliğimin başından beri toplasan 6 kilo anca almışım. Bu arada saframda taş çıktığı için yağlı yemem yasak zaten yediklerime dikkat ediyorum. Doktorum tatlı da yeme şunu da yeme diye uyarılarda bulunuyo bebeğin kilolu olduğunu çok kilolu olmamasını istediğini söyledi. 3- 3,5 civarının ideal olduğunu söylüyo o kadar canım sıkıldı ki sizce kilosu anormal mi böyle bebeği önde gidenler var mı her türlü bilgiye ihtiyacım var suan canım cok sıkıldı. Bu arada direk sezeryane yönlendirdi anestezi doktoruyla görüş dedi