_ozlmm aslinda biz dun doktara gittik oglum cok konuşmuyor benim anne baba mama dede puuu yapiyor su istedigindd ben emzik bagimlisi oluğunu düşündüğüm için kestim gun icinden emzik vermeyk sadece gece uyuturken vermeue basladim. Dun cocuk gelisime yonlendirdi cocuk doktorumuz ve cocuk gelisimci oglumun toplamak yerine dagitma huyunu gordugu icin cocuk psikologuna yonlendirdi güya ince motorlarindan sorun varmis etrafimda ki her cocuk benim oglum gibi oysaki hatta cocuk rehabilitasyonunda git dedi ben sok oldum agladim . Sakir sakir konussun herseyi yapsin dedi doktor bu ayda ki cocum cok verimli olurmuş. Cidden boyle mi yoksa benim cocugum otizim m i?