stardust5 Kızlar merhaba 11+4teyim. Doktorum 3 hafta önce içeride çok minik bir alanda kanama olduğunu söylemişti şimdi hapşırdıkça anlık sancım oluyor, sizce normal mi?
Minat9496 stardust5 benim 15 haftalık ama aynısı oluyor halen hapsurunca o an sancı giriyor kısa süreli sanırım kendimizi kasıyoruz. İlk çocuğumda da aynısı olurdu :)) iki gebeligim de ilk haftalar düşük tehdidi ve az kanamam vardı
Mayisannesii stardust5 bende de oluyordu hemde şiddetli bir sancı giriyordu kasıklarıma ben kendimce şöyle bir çözüm buldum hapşırırken bacaklarımı yukarı topluyorum yani ayaktaysam eğiliyorum, yatıyorsam ayaklarımı karnıma çekiyorum o zaman acı olmuyor belki sizde de işe yarar ☺️
minnie11 stardust5 normal olduğunu okumuştum. Kasların gerilmesiyle alakalı bir durum. Bende de oluyor. Yine de doktora danışın.
stardust5 Minat9496 benim kanamam dışarı vurup iç çamaşırıma felan gelmiyor içeride 7 milimetrelik bir alandaymış o da 3 hafta önce 3 haftadır evden dışarı adam atmadım progestan kullandım belki de geçmiştir ama işte insanın kafasına da takılıyor.
Minat9496 stardust5 geçmiştir kuzum inşallah Allahin izniyle o düşük yapacam stresi çok zor ilk 13 hafta yi atlatmak üzeresin ondan sonra risk azalıyor seninki bence geçmiştir stardust5
DilekBodurr stardust5 kasların ağrıyor merak etme bacaklarını kendine doğru çek öyle hapşırmaya çalış