Bu gün kontrolüm vardı bu haftaya kadr haftasiyla tam uyumluydu ama şuan karın ve bacak bölgesi 1 er hafta geri görünüyor dedi doktorum yoğun beslen dedi bebeğin kilo artışı için en çok ne tüketmeliyim önerilerinizi bekliyorum benim gibi olup doğumu kendi başlanilmasini bekleyen oldu mu kizlar yoksa suni sancıyla doğum baslatildimi