Gkce18 seda_ay evet canım çizgi var ama kaç dk da cıktıgı önemli kuruma ihtimali var baktınmı dakikasına
Tturcan seda_ay Canım bende böyle silik bir çizgiyle öğrendim aynı gün kan verdim 10.54dü ve adetime 3 gün vardı. Sende de var görünüyor kan ver istersen bekleyemem dersen.
162999 seda_ay bende prodoctor dan 2-3 gün kala buna benzer gördüm hemen ertesi gün yani bu sabah kan testi verdim 24 çıktı 🥹
seda_ay Mervekorkmzz sağolun valla çok mutlu oldum yoksa kendim hayalim görüyorum istiyorum diye düşünüyordum
Sel-sel Bende prodoctor ile öğrenmiştim adet günümde burda çizgi gözüküyor gayet ama en sağlıklısı adet gününü veya geçmesini beklemek canım 🫶🏻