Merhaba kızlar 39+5 haftalık hamileyim normal doğuma engel hiçbir sıkıntım yok dün kontrole gittim bebeğin hala kanala inmediğini söyledi doktorum . Yürüyüş merdiven plates egzersiz herşeyi yapıyorum ve normal doğum yapmayı çok istiyorum doktoruma çok güveniyorum zaten sezeryan yapmayı çok isteyen biri değil fakat 41.haftaya kadar bekleyelim hala kanala inmediyse sezeryan yapalım dedi . Ben ne kendimi ne bebeğimi riske atmak istemiyorum pazartesi ve çarşamba günü tekrar çağırdı yine bakacak eğer hala kanala girmediyse sezeryan için gün verecek suni almayı kabul ettim fakat kanala inmediyse pek işe yarayamayacağını söyledi başına böyle bişey gelen veya son gün de bebeği kanala giren hamişler var mı fikirlerinizi merak ettim ?