Merhaba bugün bebeğimin kalp atışları için doktora gittim tüm kan değerlerim,vitaminlerimin ,şekerim iyi sadece plt(trombosit) değerim 530 çıkmış yani yüksek normal 400 sanırım doktor ben düşük olunca çok korkuyorum sen yinede dahiliyeye git dedi bu durumda olan annemiz yardımcı olabilirse çok sevinirim 🌸