Ddmens Ben Çiğdem Güler e gidiyorum. Beştepede kliniği var eşi de kadın doğum doktoru beraber çalışıyorlar. Oldukça ilgililer kendimi güvende hissediyorum. Maddi açıdan da uygun olduğunu düşünüyorum.
Ddmens incikaya Yanlış hatırlamıyorsam doktor için önden 22 bin ödedik. Muayene ve nst kısıtlı yoktu. Doğumda da seçilen hastaneye ve doğum şekline göre 20-25 bin arası dediler. Doğum yapılan hastaneler de lösante ya da memorial. Doğuma yakın seçimini yapıyorsun.