Mihrbn95 Sevgili anneler , telefona cok bakıyorum evde . Rahatsız da oluyorum baktıkca . Bebegıme zarar gelsın istemiyorum. Sizler gebeligin ilk haftalarında telefona cok bakıyor muydunuz. Radyasyon olumsuz etkıler mi
06Canan Mihrbn95 37.haftanıza girmişsiniz bunu sormak için geç kalmışsın ama bende çok baktım ilktede ikincide de bir sorun olmadı ilk doğumumda kızım etkilenmesin diye bakmadım uzakta durdurdum hep birde kumanda telefondan daha çok radyasyon yayıyormuş druma sormuştum
06Canan Mihrbn95 pardon canm özür diliyorum seni yazdı sandm kusura bakma evet kumanda da daha çok radyasyon varmış kızım küçükken kumandayı yükseğe koyuyodum yine öyle yaprm