Papatyacicegi Kızlar adetime 3 gün var aşırı baş ağrısı çekiyorum ve ıslaklık hissediyorum. Adet olacak mışın gibi bir hissiyat var az önce adet oldum sandım ama beyaz akıntıymış
beyzagrdg Papatyacicegi bende de ıslaklık var ve 15 dkda bir wc gidiyorum bunlar belirti mi bilmiyorum 6 gün geciktim 2 gün önce erken gebelik negatif
zgeDenizKaramanAtmaca Papatyacicegi canım benm de adet olacakmışım gibi karın ağrım vardı çok sık idrara çıktım akıntım da dediğin gibi oldu. ama esas benm göğüslerim şişti acıması çok fena çatlıcak gibi öyle bir belirtin var mı?
myangelson Papatyacicegi benim hep adet belirtilerim hamilelik belirtilerim böyleydi 1 haftaya yakın başlardı sonra adet olurdum bu seferkinde 10 gün oldu hala adet olmayınca test yapmıştım 😅 inşallah seninki de öyledir 🧡
Papatyacicegi Alpmom__ yaptım ama testler bozuk sanırım zaten çok ucuz almıştım böyle yandan arkadan çizgiler çıkıyor yani tek çizg mi çift mi bilemedim
Papatyacicegi Alpmom__ benim dün peçeteye pembe lekelenme geliyordu sonra kahveleşti bu sabah ise kan gördüm çoğaldı yani 3 gün erken adet gördüm 💔🥺
Papatyacicegi zgeDenizKaramanAtmaca göğüslerimin büyüdüğünü hissediyorum ve bazen çok ağrıyor bana yük oluyorlarmış gibi geliyor bana şimdide öyle… sık idrara çıkma orta ne çok gidiyom ne az
zgeDenizKaramanAtmaca Papatyacicegi benm de sol kasık ağrıdı dedm hatta gebeliği öğrenince demek ki sol yumurtalığım döllenmiş
zgeDenizKaramanAtmaca Papatyacicegi erken gebelik testi mi yapsan acaba? ben miratech aldım tesadüfen eczaneden 40 tl di sonra internette yorumlara baktım çok iyi yorumlar vardı
zgeDenizKaramanAtmaca Papatyacicegi onlar suan hala var oturarak çalışıyorum sürekli uzanma hissiyatı geliyor. sırtım kasıklarım belim de ağrı var.
Papatyacicegi zgeDenizKaramanAtmaca evet ya bende sürekli yatmak veya oturmak istiyorum namaz bile kılarken ayaktayken bir bakıyorum oturarak namaz kılıyorum