Merhabalar 27+5 haftalık hamileyim son 1 haftadır bebeğimin hareketlerinde azalma oldu. 1 hafta önceki kontrolde doktor iyi demişti dün sağlık ocağında kalp atışı dinledim ebe normal dedi kontrolüm de 10 gün sonra bu durumu yaşayan deneyimli anneler var mı aranızda 🙏🏻 kaygı seviyem yüksek biraz benim