Nur1999 tarif yok 😂 işkence çekiyorum resmen 😂 ben sadece şekeri özellikle yükselten şeyleri çıkardım düzenimden. Pirinçtir, ekmektir falan. Onun dışında aynı gidiyorum valla. Düzenli ölçüyorum eğer yüksek çıkarsa o gün yediğim farklı şey neyse bir daha yemiyorum. Yemek çok zorlamıyor ama kahvaltı durumu çok zor. Menemen ve yumurta yemekten midem bulandı 🤦🏼♀️ akşam klasik bulgur, köfte bulgur, tavuk
Bazen soğuk ayran aşı yapıyorum sadece yeşil mercimek ve nohutla serin serin iyi geliyor
Nohut ya da mercimekle salata yap demişti diyetisyen ama o çok sarmadı beni
Başka da yok 🤦🏼♀️