Fasulyelendikk ben dün sabah doğum yaptım. Sabaha karşı 3-4 gibi sancılarım başlamıştı saat 5 gibi daha şiddetli olmaya başlayınca acile geldim muayene edip açılmam olduğu için direkt doğumhaneye yönlendirdiler doğumhane dediysem de normal oda. Bir iki saat kadar sancı çekmeye devam ettim açılmamın artmasını beklediler o sıra da ebeler vs sürekli yanıma geldi gitti yürüyüş yaptırdılar squat vs daha sonra açılmam artınca odada uzandığım yatağın hemen çatallarını açtılar hepsi destek oldu çok az kaldı yapabilirsin hadi bak birazdan seveceğiz gibi motive ettiler beni bayağı doktor olarakta Başak Dağdelen vardı o da açılmadan kaynaklı olan yırtılmaları dikti en son. Bebek doğar doğmaz tenime temas ettirdiler kucağıma bıraktılar daha sonra alıp hemen yanımda bebeği temizlediler kıyafetlerini giydirdiler bebek hep yanımdaydı hiçbir yere götürmediler sadece servise biraz geç çıkardılar eşim ve kardeşlerim dışarıda bekliyorlardı doğumum 8 8 buçuk gibi oldu 10 gibi servise çıkardılar normal doğum olduğu için 24 saat sonra çıkış yapılabilir dediler beni odaya taşıyan abladan evraklarımı tamamlayanlara kadar hepsi çok çok ilgili insanlardı. Servis odasına geçtikten sonra sürekli gelip takip yapıyorlar bebek emdimi ağrım var mı vs gibi. Servis odaları 2 kişilik ama çoğunluk tek kişi kalıyor yanınızda da sadece tek refakatçi kabul ediyorlar.