Kızlar 20 gündür süren kuru öksürüğüm var hastaneye gittim parol serum taktı bugün kendi doktorum antibiyotik verdi kullan dedi aşırı öksürüyorum full uzanıyorum arada üşüme geliyor iştah sıfır 12. Haftalık hamileyim doktorum burnun tikanirsa haber ver dedi niye öyle dedi ki
Önerebileceginiz birsey var mı 😢😢