İlk 2 gebeliğimi öğrendiğimde baya yüksekti değerler direk öğrenip doktora gidip keseyi görmüş kalp atışını duymuştuk. Bunda çok erken öğrenince tuhafıma gitti her şey😂 2. defa kan verip beta artışına baktırmak falan hiç yapmamıştım öncekilerde o yüzden tereddüt ettim☺️ Bide 3. gebelik olduğu için mazallah ikiz falan olur diye korkmuyor değilim😄