Tomucuk12 bende 20-25 hafta araları bel ve kasık ağrısı çok yaşıyordum rahim büyümeye başladığı için kaslar geriliyor ve bu yüzden ağrı oluyormuş kaç gece bel ağrısından uyuyamadığımı hatırlıyorum 🤦🏻♀️ eğer kanamanız yoksa dinlenmenizi öneririm tabi her gebelik farklıdır geçmezse içinizin rahat etmesi için bir doktora görünün