beyzagrdg ben hiç hamilelik belirtisi yasamadım normalde adet olmadn 1 hafta öncesinde kasıklarımda ağrı başlar benim geme aynı şekilde kasık ağrısı oldu sadece bide adetim düzenli ve geçikmem olmaz. Ama öğrendikten sonra 8 9 hafta olumca ben belirtileri yasamaya başladım kişiden kişiye farklılık gösteriyor bu durumlar. Dediğim gibi farklı bir marka test yapım yada kan verin gönlünüzce olsun 🌸