Kızlar merhabalar benim 22 aylık oğlum var adetime 11 gün kala erken gebelik testinde 2 pozitif bir bozuk test çıktı kan verdim negatif çıktı ben anlamadım bunu hadi testler bozuk desem hepsimi bozuk ben anlamadım hepsi aynı marka sonuncuyu da bugün yaptım oda aradan 1.2 saat geçti pozitif oldu ilk yaptığımda hicbisey çıkmadı kafam karıştı bana bı akıl verimisiniz bu arada ilk defa başıma böyle bişey geldi ve hamilelik belirtilerinin çoğunu yaşadım adet gecikmesi hariç ama ben ilk oğlumu da erken gebelik testiyle adete 9 gün kala öğrenmiştim bu arada zaten hazır değilim çünkü oğlum küçük tuvalet eğitimi ve konuşması yok şuan o yüzden hazır değilim ama merak ettim aklıma takıldı bu normal bı durumumu sizce?