Kızlar yenidoğanlar ilk 1 haftada kilolarının %10 veriyorlar ödemi atıp bir hafta sonrasında normal kilolarina dönmeye başlıyorlar diye biliyorum.
Bugün bebeğimin üçüncü gün doktor kontrolü vardı. Bebegim meme emiyor her günde sütüm daha fazla artıyor ağlamıyor, tuvaletini de yapıyor düzenli olarak. Doktor kontrolünde 280 gr kilo kaybetmis olarak cikti doktor hemen mamaya baslasaniz iyi olur falan dedi. Mamaya karsi degilim yetmiyorsa tabi ki kullanicam ama benim bildigim yanlis mi birinci haftadan sonra doğum kilolarina dönmeye baslamiyor mu bebisler ?