Srfe01 Selam üç gundur yüzümün sol tarafı felaket sis bugün kontrolüm vardı doktor apse olduğunu antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi iki haftam var doğuma kullanan varmı birşey olur mu çok tedirginim
myavocado Srfe01 mutlaka kullanın, doktorun uygun görüp verdiği antibiyotiğin size de bebeğe de zararı olmaz, ancak iltihap - enfeksiyon ilerlerse Allah korusun o zararlı ve tehlikeli olur.