sltn2686 1159098263 15. Hafta bi kaçgün önce hissettim bidaja hissetmedim kontrole de var hep hissetsek keşke doktor erkek gibi dedi kesin demedi 13.haftada halsizlik enerji düşüklüğü kaşıntı falan var
tezel-3 1159098263 ben varım 13 haftalıkken hissettim ama 2-3 günde bir hissediyorum tek tük 😂 mide bulantılarım azalmaya başladı çok şükür cinsiyet 16. Haftada kontrolüm var o zaman inşallah
1159098263 tezel-3 ya hadi hayırlısı inşallah benim çok bulantım olmadı arada sabahları oluyor şu an iyiyim valla
Batn7_ Bende yarın 14 olacağım. Cinsiyeti daha belli değil dediler. Bekliyoruz bakalım. Halsizlik çok var ya yaşadığımız şehirden mi yaş ilerliyor ondan mı anlamadım 😔😔
Esmaey Bende tam 14. haftadayım bugün karnımda atma şeklinde bişey hissettim çok hafifti ama bebek mi değil mi anlayamadım erken diyorlar
Aysnke Bizim bebiş erkek kızlar fetal dna yaptirdik biz hepimizin bebekleri hayirlisiyla gelsin insallah bende bugun sanki biseyler hissettim boyle dalgalanma oldu tam 14 haftalikiz insallah bebiş hareketidir cok erken ama ne bilim
Eddaa_13 Bu haftaya kadar aşırı halsizlik ve bulantım vardı. Şimdi ise yavaş yavaş enerjim arttı, bulantım kesildi. Bazen hatta hamile olduğumu unuttuğum oluyor. Normal mi?