Nurseley pozitif olmanız, yalnız başına ten tene emzirmeniz, uykunuzu iyi almanız, dinlenmeniz, hep olumlu konuşanlarla takılmanız lazım. Bakın bunlar hep ücretsiz şeyler. Özellikle evde süt muhabbeti bizim evde yasaktı biz konuyu direk yasaklamıştık ve çok şükür ben 2 sene hiç mama vermedim oğluma. Tabi ki bazen azalacak artacak ama bu çocukla alakalı. Sütü çocuk artırırdı emdikçe çoğalır. Sagmayla ya da dünyaları yemekle maalesef olmuyor. O yüzden bol bol ten teması yapın ve emzirin koynunuzda uyutun