busranuur Kızlar 39.haftadayım dünden beri geçmeyen karın kasık ve bel ağrılarım var günlerdir de baya bir akıntım var doğum belirtisi mi acaba yoksa yalancı sancılar mı
Pinaryyy busranuur bende 39. Haftamdayım dün belim kasığım akşam üzeri ağrımıştı ama uzun süre devam etmedi. Sabah uyandığımda bişeyim yoktu. Sizinki geçmediyse doğumla ilgisi olabilir gibi geldi bana inşallah en güzel şekilde atlatırsınız bu süreci Allah düz kurtarsın 🙏🏻🙏🏻
TUMES busranuur şu an ne durumdasın bilmiyorum ama doğum belirtisi olabilir herkesin farklı oluyor belirtileri mesela benim ilk oğlum da sağ ayağımda hafif bir ağrı vardı anlayamamıştım doğum olduğunu ayağım böyle kaldırırken bile küçük küçük adım atmak istiyordum onun dışında hiçbir belirtim yoktu zaten 3-4 gün sonra doğum yaptım yani doğum olmasa bile doğumun yakın olduğunu gösterebilir 39 hafta bayağı ileride hazırlıklı olsa her şeye sağlıkla kucağına al
busranuur nurcek Ben gideceğim canım nolur nolmaz diye hareketlerini hissediyorum ama yinede önlem amaçlı gideyim su gelmesi nişan gelmesi herkeste olan bir şey değilmiş onları beklemeyeceğim o yüzden
momofmychildren busranuur eğer devam ediyorsa doğumla alakalı olabilir çünkü doktorum bana devam ederse doğumla alakalı olabilir bol hareket et 5 dakikada 1 sancı kasılma hissedersen hastaneye gel demişti
busranuur momofmychildren Teşekkür ederim bilgilendirme için büyük ihtimal doğumla alakalı bi gideyim nolacak hafiften korku geldi 😂
busranuur Pinaryyy Çok sağolun 💖 Gittiğimde 2-3 cm açıklığım vardı öncesinde de 2 cm ydi zaten ama çok sancım vardı 1.30 saat içerisinde doğurdum çok şükür ama dikişlerim var maalesef o çok kötü 🥲
Omeryavuzannesi_29 Şuan aynı şekilde bu durumdan bende hastanedeyim gece 3.30 dan beri sanci cekiyorum 39+1 açıklık kontrolunde acilma vs yok ama sancılar düzenli ilerliyor devam etmekte şu gelişi nisan vs yok dua edin ne olur hayırlısıyla kavusalim🙏
busranuur Omeryavuzannesi_29 İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız,almışsınızdır rabbim yardımcınız olsun 🥹
Pinaryyy busranuur hayırlı olsun ne güzel kavuşmuşsunuz bebeğinize sağlıklı güzel bir ömür diliyorum 🙏🏻🧿 olsun kendiliğinden kaynayıp geçiyormuş dikişli yerler çok geçmiş olsun🙏🏻
Omeryavuzannesi_29 busranuur oncelikle gozunuz aydin rabbim anali babali büyütsün 🙏🙏valla 1 gece gözetim altında tuttular ama sancılar durdu gece sabah tekrar nst çekildim sancılar var ama ben hissetmiyorum eve yolladı evde şansını çek şu ya da kanama olursa direkt gel dedi olmadı çarşamba 40 hafta doluyo suni sancı ile baslatacaklar insallah hayırlısıyla kendi isteği ile gelir bebis 🥰