Rabbime çok şükür iki olumsuz tüp bebekden sonra şuan da hamileyim ve 6. Haftadayım 🍀
İki gündür gün içindeki mide bulantısı beni mahvetti ama yolunu çok bekledim diye hiç zorlanıyorum bile diyemiyorum kendime 🙏🏼 sizin nasıl gidiyor bacılarım ❤️ kalp atışını duydunuz mu ben daha duyamadım Salı günü kontrolümüz var 🙏🏼