Arkadaşlar bu ikinci gebeliğim oğlumda hissetmiştim 16 da şimdi kızımda da hissediyorum ama baya içten kıpırdanmalar yer degişmeler benim gibi erken hisseden anneler var mı kilomda var yani benim şaşkınım ☺mutluyum hareket olduğuna eminim kelebek gibi anlık oluyor