BerivanLina Haftamdym bebek tersmis ve alt tarafima asiri baski yapiyor. Doguma kdr pozisyonu duzelir mi. Her iki dogumum da normal olmustu
betyy16 BerivanLina benim de öyleymiş yüzde 95 dönüyor dedi doktorum son haftalar belli olur dedi ama çok az bir kısmı dönmüyormuş
Esum48 BerivanLina benim 29 dan beri ters. 38 deyim hala tersti. Sezaryene gün aldjm artik %1 ihtimal kaldi dönmez dedi doktor
BerivanLina betyy16 alt tarafimda asiri sertlik oluyor baski yapiyor sizde de oyle mi. Doktor da soyledi sanki doguracak gibi hissediyorsunuz diye. Ayni oyle wllh
betyy16 BerivanLina evet benim de öyle kasıklarıma aniden acı giriyor sertleşiyor. Kasık ağrısı şikayeti ile gitmiştim ben bebeğin ayakları acıtıyor canını dedi doktorum
Esum48 BerivanLina uzanirken dönerken oturup kalkarken asiri agri yapiyor ters bebegi tasimak cok zor demisti doktorum
aygul-7138 BerivanLina benim 31. Hafta da makat geliş dedi doktor 34. Haftaya kadar makat gelişti 35 de güzeldi normal pozisyona döndü
BerivanLina aygul-7138 bebek ters olunca sancilariniz fln oluyor muydu. Bizim su an 20 haftalik sizinki kdr belki agrimiz olmuyordur
sb17 BerivanLina pazartesi alacağım, ama doktorum bir sonraki haftaya geçirmeyecek riskli diye. Dönse bile benim sağlık sorunum yüzünden sezaryen olmak zorundayım(