Az_s 22-ci haftadayim simdilik catlak yok krem kullaniyorum. Kacindi haftada olusur bilmek istiyorum. Belki kremin faydasi vardir haberim yok
Basak24 Az_s ben 14. Haftada hiç beklenmedik bi anda gögüslerim çatlagıyla uyandım ve şoka girdim şuan 18 haftalıgım şimdi göbegim çatlamaması için bio oil kullanıyorum
Az_s PembeLia benim derim col cabuk catlayan. Hamilelikden once kilo almistim ayaklarim catlak catlak olmusdu. Hamilelikden sonra mother care’dan “maternea” kremini aldim. Karindaki catlaklari onlemek icin. Bu kremin ayaklar, göğusler icin olanida var
Az_s PembeLia Zararsiz bir krem vitaminler var icinde. Karnimda dokundugumda derimin nemli oldugun hissediyorum
PembeLia Basak24 Nasıl yani göğüste bildiğiniz çatlıyor mu hiç duymadım ve görmedim.🤔 Benimde göğüslerim çok acıyor ve çok hassas kaşınıyor muydu?
Basak24 PembeLia evet gögüslerim gebeligimi ögrendigim andan itibaren çok büyümeye başlamıştı ve en sonunda çatladı hayır aksine hiç kaşınma yokdu
PembeLia Sanırım doğal yağlar daha etkili soğuk sıkım badem yağı ve kakao yağı karışımı çok iyi olduğunu duydum kim kullandıysa hiç çatlağım yok diyor inşallah çatlamayız.
PembeLia Karın büyüdükçe soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı en etkilisi bu ama cilt fazla emmiyor bu yağı.
Arya92 Ben bebe yağı badem yağı karışımı sürüyorum şuanda bazen de Hindistan cevizi yağı. Çatlak kremi almayacağım çatlak kremi alıp çatlayan da çok catlamayan da var bünye ile de alakalı