Nuris_ Kizlar bu gün gittkm nst ye bağlandım 38 e gircdm 34 haftalik gosteriyomus 2-2bucuk hafta geriden dedi 4 hafta geri sayılmıyor mu bu anlamadım
Nuris_ teachervera ya kilosuna geçen hafta gittim başka doktordu 2600 dedi bu hafta sordum farklı doktor aynı yer kilo göstermiyor dedi oysam ki aynı ölçüm aleti yani aynı yer yani geçen haftadaki doktor niye demesi bole bişey 1 haftada mi gözüktü bu yani anlamış değilim
Nuris_ teachervera bu arada şekerim var o yüzden de olabilir diye düşündüm kızım da zayıf doğmuştu 38+6 da doğdu 2600 dogmustu. Zaten kilo alımim sekerden sonra duruyor benim 6 kilo aldım toplamda suan
teachervera Nuris_ Bende de preaklamsi var doktorm şeker ölçümü yaptırdı şeker varsa tansiyon yapar oda gelişimi durdurur dedi. İlk gebeliğimde bebeğin gelişimi 4 hafta durmuştu
teachervera Nuris_ Kiminin bebeğini şeker şişiriyor kiminin kilo aldırmıyor. Komşunun gelinin de çok zayıf doğmuştu şekerden
Nuris_ teachervera tansiyon gayet normal çıkıyor moralim bozuldu 34 gösteriyor dedi ama ben 38 e gircem 4 hafta geri olmuyor mu bu doktor 2-2 buçuk hafta dedi neye göre öle dedi yoksa 2 hafta geriden gelmesi normal ama 4 hafta olmuyor mu ayyyy vala kafayı yiyecem