Selam kızlar. 25.haftadayım bugün doktor kontrolüm vardı bebis 1024 gr olmuş. Doktor 10 gün önden gittiğini söyledi. Şeker yüklemesi yapalım dedi. Bu fikre hiç sıcak bakmıyorum. Ailemde de şekerle ilgili herhangi bir sorun yok. Üstelik 3 hafta öncesinde yaptırdığım tahlillerde şekerim düşük bile çıkmıştı. Detaylı ultrason için gittiğim perinatolog şekerin düşük bile istediğin gibi tatlı ye, şeker yüklemesi de boşuna yaptırma demişti. Böyle bebisi önden giden ve şeker yüklemesi yaptırmayan var mı?