Ben de bugün gittim sata göre 7+1 ama ultrosonda 6+2.
kalp atışı var çok şükür ama kanama alanı da var. Benim lekelenmem yok başlarsa progestan diye bir ilaç verdi fitil olarak kullan dedi başlamazsa kullanma dedi.bir de Bu hafta uyumsuzluğu problem oluşturur mu.crl de 5.13mm çıkmış. Benim de ilk gebeliğim daha önce bir düşük bir kimyasal geçirdim ama çok hakim değilim kavramlara yorumlarsanız mutlu olurum