Zynur16 ben kızımda bebekken kullanmadım. Konuşabildiği bir dönemdi yazlıkta onu bulup almıştık yanlış hatırlamıyorsam yada tatildeydik. Kızım gözüm yanıyor anne dedi. Ki ten makyajımı temizlemek içinde 1-2 kez Yüzümü yıkadım benimde gözlerimi yaktı.
Tercih sizin ben yaşdığımı söyledim..!