Selcanakgun Kızlar selam ben gecen hafta 5+0 kesem 4mm yeni gözüktü Dr 10 gün sonra gel dedi yani haftaya cuma gideceğim 7+0 olacak bebeğim sizce bebeğin ve kalp atışını dinlermiyim 🥲
mercimek-123 korkma ben 6.hafta da dinlemiştim çok güzel bir duygu o küçücük kalbinin pıt pıt sesi huzur veriyor emin ol ☺️☺️
Selcanakgun mercimek-123 inşallah aynı duyguyu cuma günü bende tadarim Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥹🙏🏻