Ayliz010 Vajinamda cok sizlama oluyo.kasilma agri normalmi ya siddetli bide bazen canim cikiyo uzun suredir var gecmiyor
Efnan-77 Ayliz010 benimde vajina ağrısı var çatı ağrısı diyolar normal bebek baş aşağı durdu ve ağırlaştı için
HBetul Ayliz010 aynı şey bende de var baya agrıyor oturup kalkarken yüürken vs bebek baskı yaptıgı için kadlarda gevşediği için diye biliyorum 2. Gebeliğim ilkinde de çok yaşamıştım
Semihaoyku Ayliz010 31 haftsyiz bende de çok oluyo alta baskı çok oluyodu bugun kontrole gittim nts ye girdim sancı yok çıktı idrar verdim oda az bı enfesiyon var ondan çok sizlama yapar dedi tek kullanımlık toz dan verdi
Ayliz010 Enfal_06 cok fzzla var doktor normal diyo surekli ya ben dayanamiyorum ama cok aciyo gerckten
Enfal_06 Ayliz010 nstye girdiniz mi enfeksiyon dan da olabilir çok fazla ağrınız varsa nasıl dayanıyorsunuz peki
Ayliz010 Enfal_06 dayanamiyorumki gidince bisi yapmiyolar ondan gitmiyorum kivraniyorum enfenksyon bakildi yok temiz nst cekildi agri ilkde cikti sonra cikmadi
Enfal_06 Ayliz010 valla değişik miş başka hastaneye gitme şansınız varsa gidin ağrıyla durmak sizin için kötü magnezyum kullanıyor musunuz
Ayliz010 Enfal_06 magnezyum verdi ilk almamla karnim sisdi basm döndu bayildim bida kullanmadm krkuma doktorda sasirdi buna safra kesem yok dahiliyeye bi goruj dedi ama gidemedm daha
Semihaoyku Ayliz010 kötü bsey yoktur benmde sabah belim çok agiridi kasimla sancı gibi oldu böyle doktora deyince bu sıkıntıları nts çekelim dedi işte o da normal çıktı enfeksyn çıktı az bisey sizinde enfeksiyon olabilir bı idrar testi vermekte yarar var
Semihaoyku Ayliz010 elinizde parol varsa alın bı tane bişey olmaz eziyet etmeyin kendinize doktor öyle diyo baktiniz ağrınız var bel agirisi falan 1 parol alabiliriz diyo