Nurrrrr9898 hangi şehir hastanesi
Ben 22 sinde izmir şehir hastanesinde yaptım doğumu asistan doktorlar yaptırdı ebe odada duruyor bebek doğduktan sonra kilo boy ölçümünü giydirmesini falan yapıyor yani bende öyle oldu. Tersleme falan olmadı kesinlikle çok nazik davrandı herkes.