Kızlar yurtdışında yaşıyorum öncelikle burada kimse yardımcı olmuyor. Öyle doktor emzirme danışmanı filan yok. Ailemden kimse bilen kimsede yok. İlk bebeğim ve tecrübesizim. Zor bi doğum geçirdim bebeğim bir süre küvezde kaldı benim sütüm gelmedi mama vermek zorunda kaldılar. Çıkıncada memeyi tutamadı 37 haftalık doğdu çok ufaktı. Sağıp verdim zaten az geliyordu mama takviyesiyle verdik. Şimdi 25 günlük oldu hala ememiyor ağzını çok ufak açıyor kahverengi kısmı alması lazım diyorlar ama sadece ucunu alabiliyor. Doymuyor hala mama veriyorum sütümü sağıyorum hala yeterli sütümde yok. Normalde 4-10 günlük arası olacaktı zamanında doğsaydı. Ufak diyemi böyle büyüdükçe ağzıda büyüyüp kahverengi kısmı kavrar mı. Yoksa biberona alışmış meme reddi mi bu? Zaten göğsümde süt olmasına rağmen çok yumuşak göğüs ucum hiç yok çökük ve buruştu niyeyse hiç alamaz oldu ucunu bile. Çok üzülüyorum lütfen bilen yargılamıcak kişiler öneride bulunursa çok sevinirim