Ben 0-3 ay olanları filan ebebek’ten aldım hep. Kendi markası da birçok üründe iyi, temiz içerikli. İnstagramda mühendisinoğlu adlı bir sayfa içerik incelemesi yapıyor orada alternatiflere de bakabilirsiniz fiyatlarına göre karar verirsiniz. Özellikle alt açma bezini ve temizleme pamuğunu Baby me tercih ettim. Deterjan da aldım ama o bitince siveno’dan devam edeceğim biraz daha iyi çünkü o. Leke çıkarıcısını da aldım. Bez olarak içeriği iyi ama ben tercih etmedim sleepy, sleepy bionatural ve goon’dan birer paket 1 numara aldım denemek için