Aeell ilk kızımda 5+2 de başladım kusmaya 3 ay hastanede geçirdim sonradan biraz azaldı ama doguma kadar hep kustum dogum yaparken bile ve kızım 3600 dogdu şimdi yine hamileyim ikizler 5 haftalıkken başladı kusma yine hastanede yattım 3 ay gittim geldim hep serumlarla ayaktaydım iki hamileliktede 10 kg verdim 1 ayda ama şükür şimdi de bebeklerimin kilosu iyi hiç canımı sıkma yani dicegim o ki hiç bişey olmuyor onlar besleniyolar bi türlü