Kayraninnannesi Cinsiyet belli mi kızlar nasıl geçiyor hamilelik hareketler ne durumda🥹 ikinci gebeliğim 17+1 olduk birkaç gün önce hissetmiştim ama 1-2 gündür hareketsiz benim kız🥹
Musel Kayraninnannesi ben😊 15 haftalığız bizde hissetmedim henüz hareketlerini yada ben anlamıyorum bilemiyorum😂 biziimde cinsiyetimiz kız❤️
Guzelanne56 Kayraninnannesi ben✋ Gebelıgım ılk bebegım doğumdan 2.5 ay sonra vefat etti onunda ismi Kayra idi allah herkesın evladına uzun ömürler versın 16+5 olduk kızım olacak ınsallah hareket hissedip hıssetmedıgımı anlamadım 😁😁
ZMG65 Kayraninnannesi 13+4 bugun hastaneye gittik herseyimiz iyi cinsiyette tahmin bile yapmadi bir ay sonra gel dedi 🤦🏻♀️bi oglum var tabi herseydenonce sağlk diliyoruz da cok merak ediyorum ya içimden bir ses erkek diyo bir bucuk yaşnda oglum varbu bebişimiz inşallah kızdr ya😄 Tahmini olan varmı 😁
Gmzgm Kayraninnannesi bugun gittim ben de 16+2 cok şükür hissediyomuyum hala cozemedim bağırsaklarım çok hareketli olduğu için 😂😂
Kayraninnannesi Guzelanne56 Başın sağ olsun canım Allah sana herşeyin en güzelini nasip etsin acını unuttursun🙏🏻 sağlıkla al kucağına inşallah az kaldı pıt pıt tekmeler inşallah 💞
Freefam Guzelanne56 basiniz sagolsun rabbim bu bebeginize uzun omurler versin acinizi hatirlatmak gibi olmasin ama vefatinin nedeni neydi acaba
Kayraninnannesi ZMG65 ben kız gibi hissettim nedense ☺️ benimde bi oğlum var ikincisi kız rabbim da nasip etsin sabredemiyorsan başka bi doktora git bence haftası çok küçük değil tahmin için
Kayraninnannesi Gmzgm Aysgll1 Bu haftalarda tekmeyi direk hissetmek zor ama düz yattığınzda veya sola dönük yattığınızda elinizi karnınıza koyup beklerseniz kıpırdaması denk gelebilir veya minik minik tekmeleri. yani eliniz hisseder siz genelde anlamazsınız 💞☺️☺️
Elif578 Kayraninnannesi bende 17/1 in dr tam bacak arasını göremedi kız gibi dedi sadece bende detaylıyı bekliyorum bakalım ama içime doğan kız ☺️ ara sıra nadir de olsa bi kıpırtı oluyor ama tam kestiremiyorum
Gmzgm Kayraninnannesi öyle deniyim bi de bakalım ultrasonda cok hareketli masallah bakalım tam ne zaman hissedicem😄
Ayse_2807 16+6 ikinci gebeliğim Aralık sonu doğum fakat hala hareketlerini hissetmiyorum çok endişeleniyorum pazartesi kontrol var insan tedirgin oluyor ister istemez