senamom_ Kızlar bugün kontrolümüz vardı 11+4 ultrasonda 12+2 çıkıyoruz. Doktorum plasentanın rahime yakın olduğunu kanamam olabileceğini ilerleyen dönemlerde sıkıntı olabileceğini söyledi. Bu durumu yaşanlar var mı
Kelebegimmm bana hatta 16 haftada soylenmisdi o sonra rahim buyudukce yerinj aldi.genellikle boyle oluyir zaten yanilmiyorsam.o zaman bende biraz arastirma yapmisdim