23Zumra Kizlar bugun Allah nasip ederse bebegimin cinsiyetini ogrenicem tam 14 haftaligim normalde yurtdisinda yasiyorum orda 20 haftalik iken ogrenebiliyorsun dayanamadim hazir tatildeyken ogrenmek istedim sizlerde kac haftaliken ogrendiniz (ozele gidicem )
Seymagrgn 23Zumra 16haftalıkken söyledi doktorum öncesinde gördüm ama bekleyelim dedi. Devlete gidiyorum bende
Figennn 23Zumra 20 haftada ogrendim😃 dedigin gibi yurtdisindayim bende 20 haftada soylediler. Ne guzel canim tatildeyken git gor bebisini😍 insallah gosterir kendini🧿
Seymagrgn 23Zumra benim bebiş göstermemişti 14. Haftada . Senin bebiş gösterirse soyler mutlaka doktor
HaticeCosgun 23Zumra aaa ne güzel paylaş burda merak ettim 😊 ben de çok merak ediyorum ya daha çok küçük haftaya 12 haftalık ilk ultrason yapılacak ama ihtimal yoK söylemezler bende İngiltere de yaşıyorum. Sen nerdensin hangi şehir ?
23Zumra HaticeCosgun ya evet hic sorma orda hersey cok gec yapiyorlar yok soylemezler sadece resim veriyorlar ve kalp atisini gosteriyorlar sevmiyorum oranin sitemini hic 🤣herseyin hayirlisi olsun insallah tabi ki yazarim ben Essex bolgesindeyim sen ?
23Zumra HaticeCosgun yaa benim minik kusum hic yerinde durmuyordu doktor yuzde 95 kiz dedi ama yanilta bilirde 😊 insallah canim olabilir
HaticeCosgun 23Zumra benim ikinci bebeğim bi kızım var ve bunu erkek diye tahmin ediyoruz o yüzden baya heyecanlıyız ne günler ne haftalar geçmiyo napıcaksam😊 Londra’dayım bende. Tanışalım ya çok isterim 😊
23Zumra Serays ya oylemi bende bundan korkuyorum iste simdi baksam cinsiyetini soylese 20 haftada tekrar giricem ordada aynisini der umarim