Zarifokur Günün Üçüncü idrarıyla kaset test yaptım . Ama su falan içmedim . Negatif çıktı regl günüm başlamalı . Çıkar diye erken gebelik testi almadım . Belirtim öyle yok sizce testin yanlış yada erken mi yaptım 🥴
Fatmanur12345 Zarifokur canım biraz bekleseydin yaa bat bugün de hemen yapmasaydın bekleseydin bir kaç gün daha geciksin belki akşama doğru adet olursun rabbim gönlüne göre versin insallah 🤲🏻❤️❤️
Zarifokur Fatmanur12345 aceleci davrandım. Neyse sipariş verdim . Cumartesi günü eğer olmazsam yaparım tekrar umutlandım bacım ne edeyim
Fatmanur12345 Zarifokur haklısın valla canım bende senin gibiyim bakma bir gün gecikmem olsa yapardım herhalde insallah adet olmazsın unsallah gebesindir🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌹🌹🌹
0127ryhn Zarifokur benimde bat 24 bende adet olmadım hala bugün test yaptım malesef negatif artık daha da pozitife döneceğini sanmıyorum pcos var zaten geçen 2 ay ilaç ve iğne kullandım ona rağmen olmadı kendigimden kalabilegimi hiç sanmıyorum üzgünüm o yüzden belkide bu yüzden adetimiz geçiyor stresten ya da inşallah hamilesindir 🤲🏻
Zarifokur Fatmanur12345 inşallah canım hayırlısı olsun diyelim . Sen de durumlar nasıl belirti falan var mı ?
Fatmanur12345 Zarifokur bugün regl günüm hiç bir belirtim yok canım bakalım olucakmiyim insallah olmam insallah gebeyizdir ikimizde🤲🏻❤️
Zarifokur Fatmanur12345 hayırlısı olsun ikimiz içinde Hayırlı evlat versin bize inşallah 🤲herkes için hayırlısı olsun inşallah