Merhabalar 39+1 haftaligiz regl ağrısı gibi ağrılarım var ve sadece sol tarafta bel agrisi var ve bacaklarımı sizlama gibi agri yapıyor dün hastaneye gittim ama sancı hissetmeme rağmen ağrıların başlamış dedi eğer haftaya kadar gelmezse yatış verelim suni sancı ile başlatalım dedi doktorum bu ağrılar sizce normal kasılmalar mıdır ve gece 3.30 dan beri agrilar devam ediyor aşırı şiddetli değil bebek hareketleri yerinde