KRabia7 Merhaba benim tayinim düzceye çıktı. Hastaneler hakkında bilgim yok. Kadın doğum hastanesinde sancı için yanına birini alıyorlar mı? Nöbetçi doktor bulunuyor mu, doğum esnasında sadece ebeler mi oluyor yoksa doktor da geliyor mu
Ela98 KRabia7 Ben de eş durumu isteyeceğim Düzceye, benim de bir bilgim yok bilgisi olanlar yazarsa biz de faydalanırız 🙏🏻
gozde365_ KRabia7 sancı anında ebeler oluyormuş doğumda da bir sorun olursa doktor geliyormuş ebeler oluyo muncurluda yanına sadece bir yakın alıyorlarmış oda kadın olmalıymış eş almıyorlar cep telefonu yasakmış yanındaki kişidede olmamalıymış makinaların titreşimini bozuyormuş süsleme zaten yok
melike81_ Ela98 devlettekini bilmiyorum ama çağsuda doğum yaptım ben 3 ay önce isteyen istediği zamanda girip çıkıyor